Acta Assemblea General 32/2018

ACTA  REUNIÓ DE L’AMPA DE L’ESCOLA DE FORALLAC

ASSEMBLEA GENERAL

Número:         32 / 2018

Dia:                 Dimarts 2 d´Octubre de 2018

Horari:            De 20:06 a 22:20 hores

Lloc:               Aula menjador de l’escola

 

Hi assisteixen:

Vanesa Martínez –  Presidenta

Alba Saló             –  Vicepresidenta

Olga Pont            –   Tresorera

Sílvia Lladó         –   Secretaria

Dolors Font         –   Vocal 1

Isabel Oller         –   Vocal 2

Mariona Barceló –   Vocal 4

Han assistit un nombre total de 24 socis i sòcies .

 

Ordre del dia:

  1. Aprovació Acta anterior
  2. Aprovació nous delegats de curs 2018-2019
  3. Carbonera
  4. Castanyada
  5. Pessebre vivent
  6. Roba escolar
  7. Comissions de treball
  8. Actuació davant de futurs impagats
  9. Recollida de material natural d´emmagatzematge i informàtic
  10. Proposta i aprovació inversió 2018-2019

 

Acta:

  1. Aprovació Acta anterior

S´aprova l´acta anterior num.312018 del 20/09/2018

  1. 2. Aprovació nous delegats de curs 2018-2019

       S´exposa que via watsapp aquests s´han anat presentant als seus cursos respectius, no havent objeccions al respecta es donen per aprovats.

  1. Carbonera

Votació a favor de fer un dinar  a la Carbonera el proper Diumenge 21/10/2018

L´AFA reservarà les taules necessàries i alguna brasa també, per lo que  es demana confirmació assistents per abans del Dijous 18, tothom es portarà el menjar, begudes, plat, gots, etc..

  1. Castanyada

Es farà el 30/10/2018, es preveu comprar uns 30kg de castanyes com l´any passat. A l´acollida matinal faran les paperines amb diaris. Es farà una crida a tots els cursos sol·licitant 1-2 persones per venir al mati a tallar castanyes i  també per coure-les al migdia. Es compraran sucs i aigües per als nens. En Felix ens diu que està fent una torradora per coure las, tothom li agraeix. Una mare de P3 proposa que ens pot dur fustes per fer el caliu, d´altres proposen que també el dia del dinar a la Carbonera es podria aprofitar per recollir llenya amb els nens.

  1. Pessebre vivent

Esta programat per fer ho el 16/12/2018. L´AFA s´encarrega de la xocolatada. Es proposa de fer la al pati de l´escola( posant més il·luminació) i tothom hi esta d´acord. Es comenta com es podria fer perquè els més petits no s´hagin d´esperar a que acabin la resta de cursos per la xocolata, que agafen fred. Des de la Junta es diu que se’n parlarà amb Direcció per buscar la manera.

  1. Roba

Des de la Junta es donen per tancades les incidències, a apart d´una que en surt en aquesta assemblea, la qual encara no s´ha solucionat. S´exposa que es vol fer una recerca de nous proveïdors de proximitat, al mateix temps es vol buscar un mètode de pagament diferent al d´aquest any, una proposta és fer la comanda i pagament  a través d´un caixer automàtic. Algunes mares pregunten si es pot fer un mocador d´identificació que pugui substituir al forro polar, el qual s´utilitza en moments molt puntuals al ser tan gruixut. L a Junta diu que ho exposarà a Direcció.

  1. Comissions de treball

Des de la junta s´exposa la idea de formar unes comissions de treball i s´explica l´idea a fer en cadascuna. S´hi pot apuntar qui vulgui ( es passarà una circular als cursos per animar a la gent a apuntar s´hi) conjuntament amb un vocal de la junta que serà el fil directa, a dia d´avui són:

*Menjador – s´hi apunten en aquest moment:

Olga (2º/4rt), Txell (P4), Sandra (P3)

*Roba –          s´hi apunten en aquest moment:

Marta ( P3)

*Festes –        s´hi apunten en aquest moment:

Lidia (P5)

*Blog –           s´hi apunten en aquest moment:

Gemma (P4), Sònia (P3)

*Pati –            s´hi apunten en aquest moment:

Elisabeth (3er/P4)

  1. Actuació davant de futurs impagats

Davant d´impagats actualment en l´acollida matinal s´exposà que es vol fer, tothom està d´acord en donar un termini de 30 dies a les famílies deutores, en el cas que no es posin al dia i que no s´hagi arribat a un acord amb la junta, s´haurà de privar d´utilitzar aquest servei, s´aprova unànimement i es diu de fer una circular a les famílies informant d´aquest acord. Alhora es proposa de fer un sistema de pagament amb tiquets pel caixer automàtic (mateix sistema que el menjador), d´aquesta manera es preveu evitar impagats i per a la junta li facilita la tasca diària de qui n´ha fet o no ús del servei per girar els corresponents rebuts. Des de la junta es diu que s´estudiarà detingudament la manera de fer ho.

  1. Recollida de material natural d’emmagatzematge i informàtic.

S´exposa la demanda des de Direcció d´una recol·lecta de estris d’emmagatzematge natural per anar substituint l´actual de plàstic. També material informàtic com teclats, ratolins, etc…Es farà una circular als cursos per sol·licitar donacions d´aquests.

  1. Proposta i aprovació inversió 2018-2019

La Direcció de l´escola ens demana aportacions per al nou projecta de Robòtica per a 4rt,5e,6e amb un cost aproximat de 2000€(programa i tabletes) , els qual l´escola en pagarà uns 800€ i l’AMPA a els 1200€ restants.

L´altra demanda es la compra d´ordinadors per posar a les aules com a suport , es proposa d´invertir-hi uns 3000€ intentant que en sortint el màxim d´ordinadors(8,10,15..,) Es farà una recerca de proveïdors econòmics i de 2a ma reciclats. I una aportació en llibres per a la biblioteca com cada any, 1000€.

Es sotmeten a votació les tres propostes i s´aproven unànimement totes tres.

Uns pares exposen  que l´escola podria pagar tota la Robòtica i que l’AMPA compri mes ordinadors i l´altra  la possibilitat de comprar més ordenadors però llogant-los a l´escola.

  1. Torn obert de paraules

Davant l´escola hi ha un terreny desocupat propietat d´en Larragaña el qual s´ha ofert a cedir lo d´aparcament pel moment de venir a dur i buscar els nens. Des de la junta es diu que es mirarà de parlar amb ell.

La presidenta aixeca la sessió, de la qual com a secretària, estenc aquesta carta

La Secretària                                              El vistiplau Presidenta

Feu un comentari

Desplaça cap amunt